Noodkreet van transporteurs over mobiliteit Waaslandhaven en nachtwerk

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Group Joosen, Van Moer Logistics, Katoen Natie, Group GTS en Tabaknatie – die samen 750 à 1.000 trekkers vertegenwoordigen – trekken aan de alarmbel. “Door de lopende en nog voorziene wijzigingen aan de infrastructuur, zoals het Hollands complex, Waaslandhaven Noord zijn wij bezorgd over de continuïteit van de container aan- en afvoer tussen de containerterminals, de logistieke sites en de containerdepots”, stellen ze. Ze vrezen dat de mobiliteitsproblematiek in de Waaslandhaven de komende maanden alleen maar zal toenemen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Noodkreet van transporteurs over mobiliteit Waaslandhaven en nachtwerk – Flows

Noodkreet van transporteurs over mobiliteit Waaslandhaven en nachtwerk

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

Group Joosen, Van Moer Logistics, Katoen Natie, Group GTS en Tabaknatie – die samen 750 à 1.000 trekkers vertegenwoordigen – trekken aan de alarmbel. “Door de lopende en nog voorziene wijzigingen aan de infrastructuur, zoals het Hollands complex, Waaslandhaven Noord zijn wij bezorgd over de continuïteit van de container aan- en afvoer tussen de containerterminals, de logistieke sites en de containerdepots”, stellen ze. Ze vrezen dat de mobiliteitsproblematiek in de Waaslandhaven de komende maanden alleen maar zal toenemen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login