Niet verloning, wel werkuren oorzaak chauffeurstekort

Nieuws, Transport
Yannick De Spiegeleir
Chauffeur achter het stuur
Chauffeur achter het stuur © Renault

Om nieuwe chauffeurs aan te trekken én langer aan boord te houden, moeten transportbedrijven werk maken van een personeelsbeleid met meer aandacht voor werkuren en -omstandigheden. Dat is de conclusie van het project Chauffeur 4.0 van VIL (aanspreekpunt voor de logistieke sector) en UHasselt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Niet verloning, wel werkuren oorzaak chauffeurstekort – Flows

Niet verloning, wel werkuren oorzaak chauffeurstekort

Nieuws, Wegtransport
Yannick De Spiegeleir
Chauffeur achter het stuur
Chauffeur achter het stuur © Renault

Om nieuwe chauffeurs aan te trekken én langer aan boord te houden, moeten transportbedrijven werk maken van een personeelsbeleid met meer aandacht voor werkuren en -omstandigheden. Dat is de conclusie van het project Chauffeur 4.0 van VIL (aanspreekpunt voor de logistieke sector) en UHasselt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login