Dalende volumes Chinatreinen: midden-corridor geen goed alternatief

Nieuws, Transport
Koen Heinen
De eerste trein tussen Chengdu en Luik werd opgewacht door vertegenwoordigers van onder meer Liège Logistics Intermodal, AWEX en Logistics in Wallonia (begin 06/2020)
De eerste trein tussen Chengdu en Luik werd opgewacht door vertegenwoordigers van onder meer Liège Logistics Intermodal, AWEX en Logistics in Wallonia (begin 06/2020) © Logistics in Wallonia/LLI

Hoewel spoortransit via Rusland en Wit-Rusland mogelijk blijft, dalen de volumes op de verbinding China-Europa. Dat is onder meer het gevolg van ‘self sanctioning’. De midden-corridor blijkt geen volwaardig alternatief. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Dalende volumes Chinatreinen: midden-corridor geen goed alternatief – Flows

Dalende volumes Chinatreinen: midden-corridor geen goed alternatief

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen
De eerste trein tussen Chengdu en Luik werd opgewacht door vertegenwoordigers van onder meer Liège Logistics Intermodal, AWEX en Logistics in Wallonia (begin 06/2020)
De eerste trein tussen Chengdu en Luik werd opgewacht door vertegenwoordigers van onder meer Liège Logistics Intermodal, AWEX en Logistics in Wallonia (begin 06/2020) © Logistics in Wallonia/LLI

Hoewel spoortransit via Rusland en Wit-Rusland mogelijk blijft, dalen de volumes op de verbinding China-Europa. Dat is onder meer het gevolg van ‘self sanctioning’. De midden-corridor blijkt geen volwaardig alternatief. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login