Blue Line Logistics bouwt nieuwe ‘pallet shuttle barges’

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Bij de Nederlandse scheepswerf Groeneveld bouwen ze momenteel twee nieuwe ‘pallet shuttle barges’ voor Blue Line Logistics. Ze zullen vanaf april en mei volgend jaar aansluiten bij de ‘Zulu 1’ en ‘Zulu 2’. Qua constructie wijken ze licht af van de eerste exemplaren. “Het zijn geen catamarans meer. Om op de Kempische kanalen te varen mag de diepgang maximaal 2,10 meter zijn. Met de catamarans halen we dat niet”, zegt Antoon Van Coillie van Blue Line Logistics.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Blue Line Logistics bouwt nieuwe ‘pallet shuttle barges’ – Flows

Blue Line Logistics bouwt nieuwe ‘pallet shuttle barges’

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Bij de Nederlandse scheepswerf Groeneveld bouwen ze momenteel twee nieuwe ‘pallet shuttle barges’ voor Blue Line Logistics. Ze zullen vanaf april en mei volgend jaar aansluiten bij de ‘Zulu 1’ en ‘Zulu 2’. Qua constructie wijken ze licht af van de eerste exemplaren. “Het zijn geen catamarans meer. Om op de Kempische kanalen te varen mag de diepgang maximaal 2,10 meter zijn. Met de catamarans halen we dat niet”, zegt Antoon Van Coillie van Blue Line Logistics.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login