Binnenvaart kan miljarden voor schonere motoren niet betalen

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Henrik Hololei, directeur-generaal van DG Move bij de Europese Commissie, riep tijdens een event van de European Barge Union (EBU) rond innovatie in de binnenvaart, de sector op om zich aan te passen en te innoveren. “De binnenvaart kan de meest efficiënte transportmodus zijn, maar staat voor de grote uitdaging om te voldoen aan de emissielimieten”, zei hij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Binnenvaart kan miljarden voor schonere motoren niet betalen – Flows

Binnenvaart kan miljarden voor schonere motoren niet betalen

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Henrik Hololei, directeur-generaal van DG Move bij de Europese Commissie, riep tijdens een event van de European Barge Union (EBU) rond innovatie in de binnenvaart, de sector op om zich aan te passen en te innoveren. “De binnenvaart kan de meest efficiënte transportmodus zijn, maar staat voor de grote uitdaging om te voldoen aan de emissielimieten”, zei hij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login