“Camionettisering” gaat nog steeds verder

Nieuws, Transport
Bart Timperman
Grafiek vrachtwagens en lichte vrachtwagens in Vlaanderen
Grafiek vrachtwagens (donkere lijn) en lichte vrachtwagens (lichtere lijn) in Vlaanderen © Statistiek Vlaanderen

Het aantal lichte vrachtwagens (maximum toegelaten massa tot 3,5 ton) steeg in de voorbije 15 jaar met 72%. Eind vorig jaar waren er in Vlaanderen 528.210 lichte vrachtwagens ingeschreven. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Camionettisering” gaat nog steeds verder – Flows

“Camionettisering” gaat nog steeds verder

Nieuws, Wegtransport
Bart Timperman
Grafiek vrachtwagens en lichte vrachtwagens in Vlaanderen
Grafiek vrachtwagens (donkere lijn) en lichte vrachtwagens (lichtere lijn) in Vlaanderen © Statistiek Vlaanderen

Het aantal lichte vrachtwagens (maximum toegelaten massa tot 3,5 ton) steeg in de voorbije 15 jaar met 72%. Eind vorig jaar waren er in Vlaanderen 528.210 lichte vrachtwagens ingeschreven. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login