Febetra: “Momentum voor verkeer van en naar Frankrijk boven 40 ton”

Nieuws, Transport
Yannick De Spiegeleir
Vrachtwagens op snelwegparking Ranst E313
Vrachtwagens op snelwegparking Ranst E313 © Bart Timperman

Europa werkt aan nieuwe regels voor de maten en gewichten van vrachtvervoer. Een verhoging naar een maximumgewicht van 44 ton ligt op tafel. “Het moment om de absurde regels aan de Belgisch-Franse grens aan te passen”, zegt beroepsfederatie Febetra.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Febetra: “Momentum voor verkeer van en naar Frankrijk boven 40 ton” – Flows

Febetra: “Momentum voor verkeer van en naar Frankrijk boven 40 ton”

Nieuws, Wegtransport
Yannick De Spiegeleir
Vrachtwagens op snelwegparking Ranst E313
Vrachtwagens op snelwegparking Ranst E313 © Bart Timperman

Europa werkt aan nieuwe regels voor de maten en gewichten van vrachtvervoer. Een verhoging naar een maximumgewicht van 44 ton ligt op tafel. “Het moment om de absurde regels aan de Belgisch-Franse grens aan te passen”, zegt beroepsfederatie Febetra.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login