Gebrek aan terugvracht belemmert ontwikkeling ‘nieuwe Zijderoute’

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De ‘nieuwe Zijderoute’ maakt deel uit van het ‘One belt-One road’-project waarmee China het spoor- en maritieme vervoer tussen China en Europa wil stimuleren. De ruim 11.000 kilometer lange Zijderoute neemt elf dagen in beslag, twintig dagen minder dan de zeeroute.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Gebrek aan terugvracht belemmert ontwikkeling ‘nieuwe Zijderoute’ – Flows

Gebrek aan terugvracht belemmert ontwikkeling ‘nieuwe Zijderoute’

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De ‘nieuwe Zijderoute’ maakt deel uit van het ‘One belt-One road’-project waarmee China het spoor- en maritieme vervoer tussen China en Europa wil stimuleren. De ruim 11.000 kilometer lange Zijderoute neemt elf dagen in beslag, twintig dagen minder dan de zeeroute.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login