Wegvervoer en logistiek moeten gat in financiering Seine-Nord vullen

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De totale kostprijs van het kanaal wordt momenteel op 4,5 miljard euro geraamd. Inclusief inflatie en provisies tot 2023, jaar van de vooropgestelde ingebruikname, staat de teller op 5,3 miljard euro. Volgens het rapport staat of valt het project met de Europese steun van 40%. De beslissing hierover wordt eind juli verwacht.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Wegvervoer en logistiek moeten gat in financiering Seine-Nord vullen – Flows

Wegvervoer en logistiek moeten gat in financiering Seine-Nord vullen

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De totale kostprijs van het kanaal wordt momenteel op 4,5 miljard euro geraamd. Inclusief inflatie en provisies tot 2023, jaar van de vooropgestelde ingebruikname, staat de teller op 5,3 miljard euro. Volgens het rapport staat of valt het project met de Europese steun van 40%. De beslissing hierover wordt eind juli verwacht.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login