Transporteur Supreme investeert 2,2 miljoen euro in 20 nieuwe trucks

Wegtransport
Charlotte De Noose
Transportbedrijf Supreme: van 32 naar 52 trekkers
Transportbedrijf Supreme: van 32 naar 52 trekkers © Transportbedrijf Supreme

Aan het stuur van Supreme de jonge, ambitieuze Özcan Yasin. Hij richtte zijn transportbedrijf 5 jaar geleden op: “Supreme richt zich op het vervoer van containers van en naar de Haven van Antwerpen. We specialiseerden ons ondertussen in het vervoeren van boomstammen uit Duitsland, die via de haven naar China worden geëxporteerd. Om aan de toenemende vraag van ons cliënteel te kunnen blijven voldoen, investeerden we in 20 nieuwe trekkers en 25 chassis.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Transporteur Supreme investeert 2,2 miljoen euro in 20 nieuwe trucks – Flows

Transporteur Supreme investeert 2,2 miljoen euro in 20 nieuwe trucks

Wegtransport
Charlotte De Noose
Transportbedrijf Supreme: van 32 naar 52 trekkers
Transportbedrijf Supreme: van 32 naar 52 trekkers © Transportbedrijf Supreme

Aan het stuur van Supreme de jonge, ambitieuze Özcan Yasin. Hij richtte zijn transportbedrijf 5 jaar geleden op: “Supreme richt zich op het vervoer van containers van en naar de Haven van Antwerpen. We specialiseerden ons ondertussen in het vervoeren van boomstammen uit Duitsland, die via de haven naar China worden geëxporteerd. Om aan de toenemende vraag van ons cliënteel te kunnen blijven voldoen, investeerden we in 20 nieuwe trekkers en 25 chassis.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login