Reglementering houdt hybride locomotieven van Belgisch spoor

Nieuws, Spoorvervoer
Koen Heinen
20220414 Lineas Orient Express
Spooroperator Lineas staat in voor de tractie van de legendarische ‘Orient Express’ © Lineas

Spoornetbeheerder Infrabel werkt aan de interne reglementering om rijden met hybride diesel-elektrische locomotieven op het Belgische spoornet mogelijk te maken. Technisch kan het al en tegen juni moet ook de reglementering op punt staan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Reglementering houdt hybride locomotieven van Belgisch spoor – Flows

Reglementering houdt hybride locomotieven van Belgisch spoor

Nieuws, Spoorvervoer
Koen Heinen
20220414 Lineas Orient Express
Spooroperator Lineas staat in voor de tractie van de legendarische ‘Orient Express’ © Lineas

Spoornetbeheerder Infrabel werkt aan de interne reglementering om rijden met hybride diesel-elektrische locomotieven op het Belgische spoornet mogelijk te maken. Technisch kan het al en tegen juni moet ook de reglementering op punt staan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login