Nieuwe mokerslag voor SNCM

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Bij een reorganisatie van de staatsrederij in 2002 en de privatisering in 2006 kwam de Franse staat financieel tussen om het voortbestaan van SNCM te garanderen. Die steun werd in 2008 door de Europese Commissie goedgekeurd, maar na een klacht van concurrent Corsica Ferries besloot een Europese rechter dat er inschattingsfouten waren gemaakt en dat de steun wel degelijk illegaal was.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Nieuwe mokerslag voor SNCM – Flows

Nieuwe mokerslag voor SNCM

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Bij een reorganisatie van de staatsrederij in 2002 en de privatisering in 2006 kwam de Franse staat financieel tussen om het voortbestaan van SNCM te garanderen. Die steun werd in 2008 door de Europese Commissie goedgekeurd, maar na een klacht van concurrent Corsica Ferries besloot een Europese rechter dat er inschattingsfouten waren gemaakt en dat de steun wel degelijk illegaal was.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login