CMA CGM doet chauvinistisch extraatje voor Franse klanten

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'CMA CGM Titan' van 11.388 teu
De ‘CMA CGM Titan’ van 11.388 teu © CMA CGM

De ‘CMA CGM Titan’ (zie foto) is op 24 oktober uit Shanghai vertrokken en heeft nog bijgeladen in Ningbo, Yantian en Singapore. In Europa was Fos eerder deze week de enige aanloophaven in het Middellandse Zeegebied. De komende dagen gaat het schip nog lossen in zowel Duinkerke als Le Havre. Nadien zal de ‘CMA CGM Titan’ koers zetten naar Kingston, om vervolgens via het Panamakanaal naar China terug te keren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
CMA CGM doet chauvinistisch extraatje voor Franse klanten – Flows

CMA CGM doet chauvinistisch extraatje voor Franse klanten

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'CMA CGM Titan' van 11.388 teu
De ‘CMA CGM Titan’ van 11.388 teu © CMA CGM

De ‘CMA CGM Titan’ (zie foto) is op 24 oktober uit Shanghai vertrokken en heeft nog bijgeladen in Ningbo, Yantian en Singapore. In Europa was Fos eerder deze week de enige aanloophaven in het Middellandse Zeegebied. De komende dagen gaat het schip nog lossen in zowel Duinkerke als Le Havre. Nadien zal de ‘CMA CGM Titan’ koers zetten naar Kingston, om vervolgens via het Panamakanaal naar China terug te keren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login