Antwerpse voorhaven op Westerschelde: toekomstvisie of hersenspinsel?

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De Westerschelde heeft verschillende functies, maar blijft het combineren van die functies in de toekomst houdbaar? Volgens ingenieur Thijs de Boer van PIANC, de internationale associatie van professionals uit de waterbouwsector, blijkt uit een analyse van de scheepvaart op de Westerschelde dat de grote schepen een impact hebben op de omgeving. Dat geldt zowel voor het eco-systeem, de nautische en externe veiligheid, de bereikbaarheid van de havens, de stedelijke omgeving en de operationele kosten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Antwerpse voorhaven op Westerschelde: toekomstvisie of hersenspinsel? – Flows

Antwerpse voorhaven op Westerschelde: toekomstvisie of hersenspinsel?

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De Westerschelde heeft verschillende functies, maar blijft het combineren van die functies in de toekomst houdbaar? Volgens ingenieur Thijs de Boer van PIANC, de internationale associatie van professionals uit de waterbouwsector, blijkt uit een analyse van de scheepvaart op de Westerschelde dat de grote schepen een impact hebben op de omgeving. Dat geldt zowel voor het eco-systeem, de nautische en externe veiligheid, de bereikbaarheid van de havens, de stedelijke omgeving en de operationele kosten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login