HMM in de markt voor containerschepen op methanol

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'HMM Nuri' (16.010 teu) in Singapore
De ‘HMM Nuri’ (16.010 teu) in Singapore © HMM

De Zuid-Koreaanse rederij HMM heeft offertes laten opmaken voor de bouw van negen nieuwe containerschepen van 8.000 teu, die op methanol kunnen varen. Daarmee is het al de vierde top 10-carrier die voor die alternatieve brandstof kiest.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
HMM in de markt voor containerschepen op methanol – Flows

HMM in de markt voor containerschepen op methanol

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'HMM Nuri' (16.010 teu) in Singapore
De ‘HMM Nuri’ (16.010 teu) in Singapore © HMM

De Zuid-Koreaanse rederij HMM heeft offertes laten opmaken voor de bouw van negen nieuwe containerschepen van 8.000 teu, die op methanol kunnen varen. Daarmee is het al de vierde top 10-carrier die voor die alternatieve brandstof kiest.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login