Toekomst containervaart: trager varen op alternatieve brandstof

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
Containerschip ‘Maersk Camden’ opvarend op de Westerschelde
De nieuwe ‘Maersk Camden’ (15.413 teu) opvarend op de Westerschelde © Etienne Verberckmoes

Wetenschappers van UAntwerpen en TU Delft onderzochten welke alternatieve brandstoffen interessant zijn voor de zeevaart en dan vooral welke impact ze op de snelheid van de schepen zouden hebben.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Toekomst containervaart: trager varen op alternatieve brandstof – Flows

Toekomst containervaart: trager varen op alternatieve brandstof

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
Containerschip ‘Maersk Camden’ opvarend op de Westerschelde
De nieuwe ‘Maersk Camden’ (15.413 teu) opvarend op de Westerschelde © Etienne Verberckmoes

Wetenschappers van UAntwerpen en TU Delft onderzochten welke alternatieve brandstoffen interessant zijn voor de zeevaart en dan vooral welke impact ze op de snelheid van de schepen zouden hebben.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login