Sloop van schepen lost overcapaciteitsprobleem niet op

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
20221026 Kobe Express Hapag-Lloyd
De ‘Kobe Express’ (4.616 teu) kwam in 1997 in de vaart © HLAG

De komende twee jaren komt er uitzonderlijk veel nieuwe containercapaciteit in de vaart. Het gaat om meer dan dubbel zoveel capaciteit als die van de schepen die intussen al twintig jaar of ouder zijn, en dus aan het einde van hun carrière komen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Sloop van schepen lost overcapaciteitsprobleem niet op – Flows

Sloop van schepen lost overcapaciteitsprobleem niet op

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
20221026 Kobe Express Hapag-Lloyd
De ‘Kobe Express’ (4.616 teu) kwam in 1997 in de vaart © HLAG

De komende twee jaren komt er uitzonderlijk veel nieuwe containercapaciteit in de vaart. Het gaat om meer dan dubbel zoveel capaciteit als die van de schepen die intussen al twintig jaar of ouder zijn, en dus aan het einde van hun carrière komen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login