Chinese automerk NIO kiest Zeebrugge voor Noord-Europees offensief

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus
20221005 Oslo NIO Wallenius Wilhelmsen
Lasse Kristoffersen en William Li © Wallenius Wilhelmsen

Het Chinese automerk NIO kiest Zeebrugge als invoerhaven voor de Noord-Europese markt. Roro- en logistieke operator Wallenius Wilhelmsen brengt de wagens vanuit Shanghai, controleert ze in Zeebrugge en zet ze op shortsea naar Drammen in Noorwegen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Chinese automerk NIO kiest Zeebrugge voor Noord-Europees offensief – Flows

Chinese automerk NIO kiest Zeebrugge voor Noord-Europees offensief

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus
20221005 Oslo NIO Wallenius Wilhelmsen
Lasse Kristoffersen en William Li © Wallenius Wilhelmsen

Het Chinese automerk NIO kiest Zeebrugge als invoerhaven voor de Noord-Europese markt. Roro- en logistieke operator Wallenius Wilhelmsen brengt de wagens vanuit Shanghai, controleert ze in Zeebrugge en zet ze op shortsea naar Drammen in Noorwegen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login