Carriers verschuiven capaciteit tussen grote oost-westroutes

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Maersk Idaho' (4.822 teu) laadt bij MPET voor de TA1/NEUATL1-dienst van 2M
De ‘Maersk Idaho’ (4.822 teu) laadt bij MPET voor de TA1/NEUATL1-dienst van 2M © Stefan Verberckmoes

Op de trans-Pacific worden nog eens vier wekelijkse containerdiensten gestaakt, terwijl er op de trans-Atlantic juist drie nieuwe initiatieven zijn, waaronder ook dat van een nieuwkomer. Er beweegt duidelijk heel wat op de drie grote oost-westroutes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login

Carriers verschuiven capaciteit tussen grote oost-westroutes – Flows

Carriers verschuiven capaciteit tussen grote oost-westroutes

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Maersk Idaho' (4.822 teu) laadt bij MPET voor de TA1/NEUATL1-dienst van 2M
De ‘Maersk Idaho’ (4.822 teu) laadt bij MPET voor de TA1/NEUATL1-dienst van 2M © Stefan Verberckmoes

Op de trans-Pacific worden nog eens vier wekelijkse containerdiensten gestaakt, terwijl er op de trans-Atlantic juist drie nieuwe initiatieven zijn, waaronder ook dat van een nieuwkomer. Er beweegt duidelijk heel wat op de drie grote oost-westroutes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login