Grootste drukte op tweedehandsmarkt sinds faillissement Hanjin

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Voronezh' (1.730 teu) uit 2009
De ‘Voronezh’ (1.730 teu) uit 2009 © Commons Wikimedia / Tvabutsku1234

Door het tekort aan containerschepen is het drummen op de markt voor tweedehands tonnage. Wie nu een schip verkoopt, kan een grote meerwaarde opstrijken. De meest actieve kopers blijven MSC en Wan Hai Lines.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Grootste drukte op tweedehandsmarkt sinds faillissement Hanjin – Flows

Grootste drukte op tweedehandsmarkt sinds faillissement Hanjin

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Voronezh' (1.730 teu) uit 2009
De ‘Voronezh’ (1.730 teu) uit 2009 © Commons Wikimedia / Tvabutsku1234

Door het tekort aan containerschepen is het drummen op de markt voor tweedehands tonnage. Wie nu een schip verkoopt, kan een grote meerwaarde opstrijken. De meest actieve kopers blijven MSC en Wan Hai Lines.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login