Sluis Terneuzen start schutten op vaste tijd voor vier lijndiensten

Nieuws, Scheepvaart
Adrie Boxmeer

Het gaat om lijndiensten van DFDS, I-MOTION Shipping, Outokumpu en Wagenborg. Woordvoerder Johan Bresseleers van North Sea Port: “DFDS bijvoorbeeld vaart met zijn lijndienst van Gent naar Göteborg wekelijks acht keer door de sluis. Dat gebeurt op vaste momenten. Die vaste tijdstippen voeren we nu in de sluisplanning in. Tot nu toe meldde zich een schip als het bijna bij de sluis was met het verzoek geschut te worden. Maar door de verminderde capaciteit vanwege de aanleg van de Nieuwe Sluis wordt het steeds moeilijker om aan deze just-in-timeverzoeken te voldoen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Sluis Terneuzen start schutten op vaste tijd voor vier lijndiensten – Flows

Sluis Terneuzen start schutten op vaste tijd voor vier lijndiensten

Nieuws, Scheepvaart
Adrie Boxmeer

Het gaat om lijndiensten van DFDS, I-MOTION Shipping, Outokumpu en Wagenborg. Woordvoerder Johan Bresseleers van North Sea Port: “DFDS bijvoorbeeld vaart met zijn lijndienst van Gent naar Göteborg wekelijks acht keer door de sluis. Dat gebeurt op vaste momenten. Die vaste tijdstippen voeren we nu in de sluisplanning in. Tot nu toe meldde zich een schip als het bijna bij de sluis was met het verzoek geschut te worden. Maar door de verminderde capaciteit vanwege de aanleg van de Nieuwe Sluis wordt het steeds moeilijker om aan deze just-in-timeverzoeken te voldoen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login