Zeebrugge onthult plannen voor nieuwe autoterminal

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Zonder veel ruchtbaarheid vond gisteren maandag in Zeebrugge een informatievergadering plaats over de verbreding en verdieping van het Boudewijnkanaal tussen Zeebrugge en Lissewege. Deze presentatie kaderde in het openbaar onderzoek rond de aanvraag van een omgevingsvergunning door het havenbestuur MBZ. Het project is een ‘tweetrapsraket’: eerst komt er een tijdelijk bouwdok voor de elementen van de Antwerpse Oosterweeltunnel. Dit zal ruim 900 meter lang en 170 meter breed zijn, parallel met het 80 meter brede Boudewijnkanaal. Voor de constructiewerf zullen heel wat tijdelijke zaken neergepoot worden: een betoncentrale, een aanlegsteiger om de materialen en grondstoffen aan te voeren, en een reeks containers voor kantoren en kleedruimtes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Zeebrugge onthult plannen voor nieuwe autoterminal – Flows

Zeebrugge onthult plannen voor nieuwe autoterminal

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Zonder veel ruchtbaarheid vond gisteren maandag in Zeebrugge een informatievergadering plaats over de verbreding en verdieping van het Boudewijnkanaal tussen Zeebrugge en Lissewege. Deze presentatie kaderde in het openbaar onderzoek rond de aanvraag van een omgevingsvergunning door het havenbestuur MBZ. Het project is een ‘tweetrapsraket’: eerst komt er een tijdelijk bouwdok voor de elementen van de Antwerpse Oosterweeltunnel. Dit zal ruim 900 meter lang en 170 meter breed zijn, parallel met het 80 meter brede Boudewijnkanaal. Voor de constructiewerf zullen heel wat tijdelijke zaken neergepoot worden: een betoncentrale, een aanlegsteiger om de materialen en grondstoffen aan te voeren, en een reeks containers voor kantoren en kleedruimtes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login