Containercarrier ONE nog zwaarder in het rood dan verwacht

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Volgens MOL, een van de drie moederbedrijven achter ONE, leverde het eerste half jaar wel de nodige synergie-effecten op, maar bleven de volumes ondermaats als gevolg van IT-problemen. Die deden zich voor onmiddellijk na de start van de activiteiten in april van dit jaar. Tijdens het piekseizoen van juli tot september hoopte de rederij de zaken recht te trekken, maar ook dan bleef het containervolume achter op de verwachtingen. Dat was voornamelijk het geval op de Azië-Noord-Amerika- en op de intra-Azië-routes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Containercarrier ONE nog zwaarder in het rood dan verwacht – Flows

Containercarrier ONE nog zwaarder in het rood dan verwacht

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Volgens MOL, een van de drie moederbedrijven achter ONE, leverde het eerste half jaar wel de nodige synergie-effecten op, maar bleven de volumes ondermaats als gevolg van IT-problemen. Die deden zich voor onmiddellijk na de start van de activiteiten in april van dit jaar. Tijdens het piekseizoen van juli tot september hoopte de rederij de zaken recht te trekken, maar ook dan bleef het containervolume achter op de verwachtingen. Dat was voornamelijk het geval op de Azië-Noord-Amerika- en op de intra-Azië-routes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login