Europese havens bereiden komst van eerste ‘megamax 24’ voor

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Zowel CMA CGM als MSC hebben containerschepen in aanbouw die 24 rijen containers in de breedte bovendeks kunnen laden. Omdat die schepen ook in de lengte en in de hoogte 24 containers laden, worden deze nieuwe recordschepen ‘megamax 24’ genoemd. Hun capaciteit zal volgens een simulatie van de Franse analist Alphaliner rond de 23.500 teu schommelen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Europese havens bereiden komst van eerste ‘megamax 24’ voor – Flows

Europese havens bereiden komst van eerste ‘megamax 24’ voor

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Zowel CMA CGM als MSC hebben containerschepen in aanbouw die 24 rijen containers in de breedte bovendeks kunnen laden. Omdat die schepen ook in de lengte en in de hoogte 24 containers laden, worden deze nieuwe recordschepen ‘megamax 24’ genoemd. Hun capaciteit zal volgens een simulatie van de Franse analist Alphaliner rond de 23.500 teu schommelen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login