Ethaan voor het eerst als scheepsbrandstof

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De ‘Navigator Aurora’ is geen nieuw schip. De ethyleen- en lpg-tanker met een capaciteit van 35.000 m³ kwam in 2016 in de vaart. Het schip kreeg toen een dieselmotor van MAN B&W mee, die zowel met zware olie (HFO, heavy fuel oil) als met lng werkt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Ethaan voor het eerst als scheepsbrandstof – Flows

Ethaan voor het eerst als scheepsbrandstof

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De ‘Navigator Aurora’ is geen nieuw schip. De ethyleen- en lpg-tanker met een capaciteit van 35.000 m³ kwam in 2016 in de vaart. Het schip kreeg toen een dieselmotor van MAN B&W mee, die zowel met zware olie (HFO, heavy fuel oil) als met lng werkt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login