Rotterdam World Gateway draait proef met megaschepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De ‘APL Gwangyang’ was het eerste echte grote containerschip dat de nieuwe terminal op de Tweede Maasvlakte vorige maand behandelde (foto). Na de normale aanloop van de ECT Delta terminal, ging het nog elf uur werken in de nieuwe Amaliahaven. Ook de 2.804 teu grote ‘Lavender’ uit CMA CGM’s Femex-dienst naar het Middellandse Zeegebied lag toen tegen de kant.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Rotterdam World Gateway draait proef met megaschepen – Flows

Rotterdam World Gateway draait proef met megaschepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De ‘APL Gwangyang’ was het eerste echte grote containerschip dat de nieuwe terminal op de Tweede Maasvlakte vorige maand behandelde (foto). Na de normale aanloop van de ECT Delta terminal, ging het nog elf uur werken in de nieuwe Amaliahaven. Ook de 2.804 teu grote ‘Lavender’ uit CMA CGM’s Femex-dienst naar het Middellandse Zeegebied lag toen tegen de kant.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login