OPINIE - OPINIE: Een half miljoen euro voor een pak imagoschade

Opinie, Mensen
Bart Timperman

Bijna een half miljoen voor een logo. Het is toch even slikken als je de cijfers zwart op wit in de krant leest. Zeker als je weet dat de hele logokwestie door heel wat private havenondernemers in Antwerpen al meteen op hoongelach werd onthaald. Marketingspecialisten zullen ongetwijfeld, liefst gebruikmakend van eveneens dure powerpoints, doorspekt met trendy jargon, perfect kunnen uitleggen waarom een logo dat niet echt veel verandert, zoveel moet kosten. En waarom dat überhaupt zo hoognodig was. De gemiddelde hands-on-ondernemer in de haven, die vaak ook op de kleintjes moet letten, zal niet onder de indruk zijn. Nog minder onder de indruk waren ze toen in het bijhorende filmpje ook foute beelden opdoken van een Engelse haven. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
OPINIE: Een half miljoen euro voor een pak imagoschade – Flows

OPINIE - OPINIE: Een half miljoen euro voor een pak imagoschade

Opinie, Mensen
Bart Timperman

Bijna een half miljoen voor een logo. Het is toch even slikken als je de cijfers zwart op wit in de krant leest. Zeker als je weet dat de hele logokwestie door heel wat private havenondernemers in Antwerpen al meteen op hoongelach werd onthaald. Marketingspecialisten zullen ongetwijfeld, liefst gebruikmakend van eveneens dure powerpoints, doorspekt met trendy jargon, perfect kunnen uitleggen waarom een logo dat niet echt veel verandert, zoveel moet kosten. En waarom dat überhaupt zo hoognodig was. De gemiddelde hands-on-ondernemer in de haven, die vaak ook op de kleintjes moet letten, zal niet onder de indruk zijn. Nog minder onder de indruk waren ze toen in het bijhorende filmpje ook foute beelden opdoken van een Engelse haven. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login