Tonnagebeperking Melsele brengt transporteurs Waasland in problemen

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

“De tonnagebeperking is begin september ingevoerd. Omdat het vrachtverkeer in het centrum van Melsele voor grote hinder zorgt, zijn alle vrachtwagens boven de 3,5 ton op de N450 verboden. Tenzij voor lokale leveringen. Door de files ten noorden van Antwerpen namen veel vrachtwagenchauffeurs de snelste weg om van de E34 naar de E17 te rijden (en omgekeerd), en dat is door het centrum van Melsele, Beveren en zelfs Sint-Niklaas. Aan de verkeerslichten ontstonden grote files en er was zeer veel geluidshinder”, zegt Jeroen Bruggeman, communicatieverantwoordelijke van Beveren (waarvan Melsele een deelgemeente is).

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Tonnagebeperking Melsele brengt transporteurs Waasland in problemen – Flows

Tonnagebeperking Melsele brengt transporteurs Waasland in problemen

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

“De tonnagebeperking is begin september ingevoerd. Omdat het vrachtverkeer in het centrum van Melsele voor grote hinder zorgt, zijn alle vrachtwagens boven de 3,5 ton op de N450 verboden. Tenzij voor lokale leveringen. Door de files ten noorden van Antwerpen namen veel vrachtwagenchauffeurs de snelste weg om van de E34 naar de E17 te rijden (en omgekeerd), en dat is door het centrum van Melsele, Beveren en zelfs Sint-Niklaas. Aan de verkeerslichten ontstonden grote files en er was zeer veel geluidshinder”, zegt Jeroen Bruggeman, communicatieverantwoordelijke van Beveren (waarvan Melsele een deelgemeente is).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login