“Stillere wagons niet ten koste van concurrrentiekracht spoorvervoer”

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De European Rail Freight Association (ERFA) zegt het terugdringen van geluidsoverlast van wagons te ondersteunen, maar niet ten koste van de concurrentiekracht van het spoor. Naar aanleiding van de goedkeuring door Europa van een vrijwillige regeling voor het belonen van ‘stille’ goederenwagons (en treinen), en het bestraffen van luidruchtige, pleit de organisatie voor een meer werkbare oplossing die de concurrentiekracht van de spoorsector niet in gevaar brengt, die niet leidt tot scheeftrekkingen in de spoormarkt en die uiteindelijk niet resulteert in een ‘shift back’ naar het wegvervoer.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Stillere wagons niet ten koste van concurrrentiekracht spoorvervoer” – Flows

“Stillere wagons niet ten koste van concurrrentiekracht spoorvervoer”

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De European Rail Freight Association (ERFA) zegt het terugdringen van geluidsoverlast van wagons te ondersteunen, maar niet ten koste van de concurrentiekracht van het spoor. Naar aanleiding van de goedkeuring door Europa van een vrijwillige regeling voor het belonen van ‘stille’ goederenwagons (en treinen), en het bestraffen van luidruchtige, pleit de organisatie voor een meer werkbare oplossing die de concurrentiekracht van de spoorsector niet in gevaar brengt, die niet leidt tot scheeftrekkingen in de spoormarkt en die uiteindelijk niet resulteert in een ‘shift back’ naar het wegvervoer.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login