Snelste goederentrein ter wereld haalt 350 km/uur

Nieuws, Transport
Koen Heinen
De hogesnelheidsgoederentrein is gebaseerd op een standaard Electric Multiple Unit
De hogesnelheidsgoederentrein is gebaseerd op een standaard Electric Multiple Unit © CRRC Tangshan

De Chinese treinbouwer CRRC Tangshan heeft een prototype van een hogesnelheidsvrachttrein ontwikkeld. De goederentrein, die is afgeleid van een passagierstrein, haalt een snelheid van 350 kilometer per uur. Het totale laadoppervlak beslaat 800 m².

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Snelste goederentrein ter wereld haalt 350 km/uur – Flows

Snelste goederentrein ter wereld haalt 350 km/uur

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen
De hogesnelheidsgoederentrein is gebaseerd op een standaard Electric Multiple Unit
De hogesnelheidsgoederentrein is gebaseerd op een standaard Electric Multiple Unit © CRRC Tangshan

De Chinese treinbouwer CRRC Tangshan heeft een prototype van een hogesnelheidsvrachttrein ontwikkeld. De goederentrein, die is afgeleid van een passagierstrein, haalt een snelheid van 350 kilometer per uur. Het totale laadoppervlak beslaat 800 m².

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login