Oosterweel en onderhoud tunnels stremmen Antwerps verkeer in maart

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De eerste fase van de Oosterweelwerken op de E17 gaat vandaag van start. Ze loopt van maart tot april 2019. Tussen de op- en afrittencomplexen 16 Kruibeke en 17 Zwijndrecht wordt gedurende twee maanden in beide richtingen gewerkt aan de geluidsschermen in de zijbermen van de autosnelweg. De pechstrook is hierdoor niet beschikbaar. Deze werken hebben weinig impact op de weggebruikers en gebeuren in twee deelfases. Er komen versmalde opritten met een snelheidslimiet van 50 km/u en een versmalde rechterrijstrook ter hoogte van de werfzone. In de werfzone is ook geen pechstrook.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Oosterweel en onderhoud tunnels stremmen Antwerps verkeer in maart – Flows

Oosterweel en onderhoud tunnels stremmen Antwerps verkeer in maart

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De eerste fase van de Oosterweelwerken op de E17 gaat vandaag van start. Ze loopt van maart tot april 2019. Tussen de op- en afrittencomplexen 16 Kruibeke en 17 Zwijndrecht wordt gedurende twee maanden in beide richtingen gewerkt aan de geluidsschermen in de zijbermen van de autosnelweg. De pechstrook is hierdoor niet beschikbaar. Deze werken hebben weinig impact op de weggebruikers en gebeuren in twee deelfases. Er komen versmalde opritten met een snelheidslimiet van 50 km/u en een versmalde rechterrijstrook ter hoogte van de werfzone. In de werfzone is ook geen pechstrook.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login