Ook Vlaamse transporteurs willen met 50-tonners rijden

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Volgens Voka – KvK Mechelen-Kempen schieten investeringen in de grote verkeersassen en moeten de mobiliteitsproblemen in de regio dringend opgelost worden. Onlangs kwam de Kempense transportsector samen om de Vlaamse overheid mogelijke oplossingen aan te reiken. Een daarvan is het toelaten van vrachtwagens met zes assen die een totaal gewicht van 50 ton kunnen halen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Ook Vlaamse transporteurs willen met 50-tonners rijden – Flows

Ook Vlaamse transporteurs willen met 50-tonners rijden

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

Volgens Voka – KvK Mechelen-Kempen schieten investeringen in de grote verkeersassen en moeten de mobiliteitsproblemen in de regio dringend opgelost worden. Onlangs kwam de Kempense transportsector samen om de Vlaamse overheid mogelijke oplossingen aan te reiken. Een daarvan is het toelaten van vrachtwagens met zes assen die een totaal gewicht van 50 ton kunnen halen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login