Minder goederentreinen van en naar Rotterdam in 2013

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Prorail die de Nederlandse staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu Wima Mansveld meedeelde op vraag van de Tweede Kamer. Op het westelijke deel van de Betuweroute daalde het aantal treinen met 2% tot 20.050. Op het oostelijke deel liep het aantal goederentreinen met 4% terug tot 21.500.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Minder goederentreinen van en naar Rotterdam in 2013 – Flows

Minder goederentreinen van en naar Rotterdam in 2013

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Prorail die de Nederlandse staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu Wima Mansveld meedeelde op vraag van de Tweede Kamer. Op het westelijke deel van de Betuweroute daalde het aantal treinen met 2% tot 20.050. Op het oostelijke deel liep het aantal goederentreinen met 4% terug tot 21.500.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login