Liefkenshoektunnel breekt record: 10 miljoen voertuigen in 2017

Nieuws, Transport
Michiel Leen

De tijd dat de Liefkenshoektunnel gold als een goedbewaard geheim voor wie de Antwerpse Ring wou vermijden, is definitief voorbij. Dat mag de bijzonderste conclusie zijn van de recentste cijfers die de nv Tunnel Liefkenshoek prijsgeeft. Het verkeer in de tunnel nam in 2017 globaal toe met 12 procent, met een meer uitgesproken groei bij de personen- en bestelwagens ten opzichte van het klassieke vrachtvervoer. Mobiliteitsperikelen zoals de beruchte ‘knip’ in de Leien deden de populariteit van de Liefkenshoektunnel nog toenemen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Liefkenshoektunnel breekt record: 10 miljoen voertuigen in 2017 – Flows

Liefkenshoektunnel breekt record: 10 miljoen voertuigen in 2017

Nieuws, Wegtransport
Michiel Leen

De tijd dat de Liefkenshoektunnel gold als een goedbewaard geheim voor wie de Antwerpse Ring wou vermijden, is definitief voorbij. Dat mag de bijzonderste conclusie zijn van de recentste cijfers die de nv Tunnel Liefkenshoek prijsgeeft. Het verkeer in de tunnel nam in 2017 globaal toe met 12 procent, met een meer uitgesproken groei bij de personen- en bestelwagens ten opzichte van het klassieke vrachtvervoer. Mobiliteitsperikelen zoals de beruchte ‘knip’ in de Leien deden de populariteit van de Liefkenshoektunnel nog toenemen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login