JCP neemt eerste Scania Hybrid in België in gebruik

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Vanuit de zetel van Jean Cremie en Partners (JCP) in Mechelen Zuid vertrekken dagelijks vijfentwintig lichte vrachtwagens voor distributie. De meeste exemplaren zijn zestientonners van Scania. Voor het eerst in België is daar nu een hybride vrachtwagen bij gekomen. “We zullen die vooral inzetten voor leveringen aan winkels in steden. Die kan zo’n twee kilometer puur elektrisch rijden en dat is voor leveringen in de binnenstad een groot voordeel. De vrachtwagen stoot dan geen uitlaatgassen uit in een winkel-wandelstraat. Ook om in magazijnen binnen te rijden is de uitschakeling van de dieselmotor een voordeel”, legt Philippe Cremie, zaakvoerder van JCP, uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
JCP neemt eerste Scania Hybrid in België in gebruik – Flows

JCP neemt eerste Scania Hybrid in België in gebruik

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

Vanuit de zetel van Jean Cremie en Partners (JCP) in Mechelen Zuid vertrekken dagelijks vijfentwintig lichte vrachtwagens voor distributie. De meeste exemplaren zijn zestientonners van Scania. Voor het eerst in België is daar nu een hybride vrachtwagen bij gekomen. “We zullen die vooral inzetten voor leveringen aan winkels in steden. Die kan zo’n twee kilometer puur elektrisch rijden en dat is voor leveringen in de binnenstad een groot voordeel. De vrachtwagen stoot dan geen uitlaatgassen uit in een winkel-wandelstraat. Ook om in magazijnen binnen te rijden is de uitschakeling van de dieselmotor een voordeel”, legt Philippe Cremie, zaakvoerder van JCP, uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login