IRU en ACEA plaatsen vraagtekens bij nieuwe’ aerodynamische’ trucks

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Zoals geweten wordt momenteel de richtlijn 96/53 herzien. Het voorstel van de Commissie is al in afgezwakte versie goedgekeurd door het Europees Parlement en het ligt nu op de tafel van de Europese Raad van Transportministers. Volgens sommige bronnen zou er deze week zelfs een ‘triloog’ (EC/ER/EP) zijn gestart over het onderwerp.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
IRU en ACEA plaatsen vraagtekens bij nieuwe’ aerodynamische’ trucks – Flows

IRU en ACEA plaatsen vraagtekens bij nieuwe’ aerodynamische’ trucks

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

Zoals geweten wordt momenteel de richtlijn 96/53 herzien. Het voorstel van de Commissie is al in afgezwakte versie goedgekeurd door het Europees Parlement en het ligt nu op de tafel van de Europese Raad van Transportministers. Volgens sommige bronnen zou er deze week zelfs een ’triloog’ (EC/ER/EP) zijn gestart over het onderwerp.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login