Indaver haalt 60.000 ton afval van de weg naar het water

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Al dertig jaar is de missie van Indaver het ecologisch en economisch verwerken van afval. “We hebben lang geworsteld met het economische aspect. De maatschappij is complex met allerhande wetgeving op lokaal, nationaal en internationaal vlak. Bovendien is de transportconcurrentie moordend”, zegt Annick Van Driessen, directeur supplychainoperaties bij Indaver. “Dat is de reden waarom we dit project niet alleen konden realiseren, maar in een partnerschip met de intercommunales van Vlaams-Brabant, Van Moer Logistics als vervoerder, de provincie Oost-Vlaanderen en waterwegbeheerder Waterwegen & Zeekanaal.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Indaver haalt 60.000 ton afval van de weg naar het water – Flows

Indaver haalt 60.000 ton afval van de weg naar het water

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Al dertig jaar is de missie van Indaver het ecologisch en economisch verwerken van afval. “We hebben lang geworsteld met het economische aspect. De maatschappij is complex met allerhande wetgeving op lokaal, nationaal en internationaal vlak. Bovendien is de transportconcurrentie moordend”, zegt Annick Van Driessen, directeur supplychainoperaties bij Indaver. “Dat is de reden waarom we dit project niet alleen konden realiseren, maar in een partnerschip met de intercommunales van Vlaams-Brabant, Van Moer Logistics als vervoerder, de provincie Oost-Vlaanderen en waterwegbeheerder Waterwegen & Zeekanaal.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login