Helen De Wachter (BASF): “Ik heb niets aan gezeur spooroperatoren”

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De ingrediënten van een modal shift in het goederenvervoer hoeven we u eigenlijk niet meer voor te stellen: minder transport per truck over de weg, meer per binnenschip en trein. De doelstellingen van het Havenbedrijf zijn bekend: 42% van de goederen in de haven van Antwerpen moeten binnen afzienbare tijd per binnenschip worden vervoerd (tegenover 38% vandaag). Het spoorvolume moet zelfs verdubbelen in aandeel van 7% vandaag naar 15%. Tijdens de debatten op de Scheldeconferentie van gisteren kruisten Tom Verlinden (mobiliteitsmanager van het havenbedrijf Antwerpen, links op de foto), Martine Hiel (Hutchison Ports Belgium, midden) en Helen De Wachter (BASF, rechts) de degens. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Helen De Wachter (BASF): “Ik heb niets aan gezeur spooroperatoren” – Flows

Helen De Wachter (BASF): “Ik heb niets aan gezeur spooroperatoren”

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De ingrediënten van een modal shift in het goederenvervoer hoeven we u eigenlijk niet meer voor te stellen: minder transport per truck over de weg, meer per binnenschip en trein. De doelstellingen van het Havenbedrijf zijn bekend: 42% van de goederen in de haven van Antwerpen moeten binnen afzienbare tijd per binnenschip worden vervoerd (tegenover 38% vandaag). Het spoorvolume moet zelfs verdubbelen in aandeel van 7% vandaag naar 15%. Tijdens de debatten op de Scheldeconferentie van gisteren kruisten Tom Verlinden (mobiliteitsmanager van het havenbedrijf Antwerpen, links op de foto), Martine Hiel (Hutchison Ports Belgium, midden) en Helen De Wachter (BASF, rechts) de degens. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login