Google test zelfrijdende trucks in eigen logistiek

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Waymo begon in 2009 als een Googleproject met de bedoeling om chauffeurloze auto’s te ontwikkelen. Sindsdien hebben diens zelfrijdende auto’s al meer dan 5 miljoen kilometers op de openbare weg gereden in twintig Amerikaanse steden. Daarnaast werden op privéterreinen 20.000 scenario’s met de meest uitzonderlijke en bizarre verkeersomstandigheden uitgetest.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Google test zelfrijdende trucks in eigen logistiek – Flows

Google test zelfrijdende trucks in eigen logistiek

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

Waymo begon in 2009 als een Googleproject met de bedoeling om chauffeurloze auto’s te ontwikkelen. Sindsdien hebben diens zelfrijdende auto’s al meer dan 5 miljoen kilometers op de openbare weg gereden in twintig Amerikaanse steden. Daarnaast werden op privéterreinen 20.000 scenario’s met de meest uitzonderlijke en bizarre verkeersomstandigheden uitgetest.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login