Geen modal shift naar binnenvaart in Wallonië: 5,8% minder volume

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

SPW Mobilité et Infrastructures relativeert de daling door erop te wijzen dat 2017 en 2018 recordjaren waren en dat de 39 miljoen ton toch nog altijd 2 miljoen vrachtwagens minder op de wegen vertegenwoordigen. De lopende investeringen in de infrastructuur moeten de betrouwbaarheid van het vaarnet verhogen en het aanpassen aan de toenemende noden van de sector.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Geen modal shift naar binnenvaart in Wallonië: 5,8% minder volume – Flows

Geen modal shift naar binnenvaart in Wallonië: 5,8% minder volume

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

SPW Mobilité et Infrastructures relativeert de daling door erop te wijzen dat 2017 en 2018 recordjaren waren en dat de 39 miljoen ton toch nog altijd 2 miljoen vrachtwagens minder op de wegen vertegenwoordigen. De lopende investeringen in de infrastructuur moeten de betrouwbaarheid van het vaarnet verhogen en het aanpassen aan de toenemende noden van de sector.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login