Eurotunnel propt chauffeurs nog altijd bijeen in bussen

Nieuws, Transport
Roel Jacobus
Truckchauffeurs op een terminalbus van Eurotunnel in Folkestone
Truckchauffeurs op een terminalbus van Eurotunnel in Folkestone © Social media

Ongeruste Vlaamse chauffeurs tonen foto’s van hoe ze aan de Eurotunnel in Folkestone in bussen gepropt worden. Ze moeten op de terminal weliswaar een negatieve COVID-19-test kunnen voorleggen maar die mag al dateren van 72 uren voordien.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Eurotunnel propt chauffeurs nog altijd bijeen in bussen – Flows

Eurotunnel propt chauffeurs nog altijd bijeen in bussen

Nieuws, Wegtransport
Roel Jacobus
Truckchauffeurs op een terminalbus van Eurotunnel in Folkestone
Truckchauffeurs op een terminalbus van Eurotunnel in Folkestone © Social media

Ongeruste Vlaamse chauffeurs tonen foto’s van hoe ze aan de Eurotunnel in Folkestone in bussen gepropt worden. Ze moeten op de terminal weliswaar een negatieve COVID-19-test kunnen voorleggen maar die mag al dateren van 72 uren voordien.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login