Eurotunnel met extra capaciteit voorbereid op ‘no-deal’ brexit

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

Volgens Jacques Gounon, CEO van moederbedrijf Getlink, zal het spoorvervoer onder het Kanaal belangrijk zijn om congestie in het vrachtvervoer na de brexit te voorkomen. Nieuwe douaneprocedures zullen volgens hem lange rijen wachtende trucks in de haven van Dover betekenen. “Eurotunnel kan extra capaciteit bieden en werkt al aan bijkomende diensten”, aldus Gounon.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Eurotunnel met extra capaciteit voorbereid op ‘no-deal’ brexit – Flows

Eurotunnel met extra capaciteit voorbereid op ‘no-deal’ brexit

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

Volgens Jacques Gounon, CEO van moederbedrijf Getlink, zal het spoorvervoer onder het Kanaal belangrijk zijn om congestie in het vrachtvervoer na de brexit te voorkomen. Nieuwe douaneprocedures zullen volgens hem lange rijen wachtende trucks in de haven van Dover betekenen. “Eurotunnel kan extra capaciteit bieden en werkt al aan bijkomende diensten”, aldus Gounon.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login