Eurotunnel met extra capaciteit voorbereid op ‘no-deal’ brexit
Volgens Jacques Gounon, CEO van moederbedrijf Getlink, zal het spoorvervoer onder het Kanaal belangrijk zijn om congestie in het vrachtvervoer na de brexit te voorkomen. Nieuwe douaneprocedures zullen volgens hem lange rijen wachtende trucks in de haven van Dover betekenen. “Eurotunnel kan extra capaciteit bieden en werkt al aan bijkomende diensten”, aldus Gounon.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.