“Ecocombi’s moeten eerst tussen Vlaanderen en Wallonië kunnen rijden”

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

In Belgische wegvervoerkringen is men duidelijk verrast dat de Benelux-ministers hun beslissing zo snel hebben genomen. Luxemburg is zoals geweten tegen proeven met LZV’s en had het proces kunnen tegenhouden. Vlaanderen leek eerder geneigd te zijn om een bilateraal akkoord met Nederland na te streven.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Ecocombi’s moeten eerst tussen Vlaanderen en Wallonië kunnen rijden” – Flows

“Ecocombi’s moeten eerst tussen Vlaanderen en Wallonië kunnen rijden”

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

In Belgische wegvervoerkringen is men duidelijk verrast dat de Benelux-ministers hun beslissing zo snel hebben genomen. Luxemburg is zoals geweten tegen proeven met LZV’s en had het proces kunnen tegenhouden. Vlaanderen leek eerder geneigd te zijn om een bilateraal akkoord met Nederland na te streven.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login