Ebola versterkt reputatie van Brussels Airlines als Afrika-specialist

Nieuws, Transport
Marcel Schoeters

Het feit alleen al dat de diverse internationale medische organisaties steeds opnieuw medisch materieel en medicijnen in de getroffen gebieden moeten krijgen, heeft in Brussel al geleid tot een achterstand, zegt Cargo Manager Herman Hoornaert. Anderzijds hebben de beperkingen die uit de epidemie zijn voortgekomen, het klassieke driehoeksschema van de maatschappij behoorlijk in de war gebracht, geeft hij toe. “Brussel-Dakar-Conakry-Dakar-Brussel combineren kan niet meer. We laten de bemanningen ook niet meer wisselen en overnachten in de betrokken landen. Daarom doen alle vluchten nu een technische stop in Dakar, waar de crews worden gewisseld, maar de passagiers aan boord blijven. We vliegen dus Brussel-Dakar (met crewwissel)-Conakry-Freetown-Brussel, op dag 2 en 7.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Ebola versterkt reputatie van Brussels Airlines als Afrika-specialist – Flows

Ebola versterkt reputatie van Brussels Airlines als Afrika-specialist

Nieuws, Wegtransport
Marcel Schoeters

Het feit alleen al dat de diverse internationale medische organisaties steeds opnieuw medisch materieel en medicijnen in de getroffen gebieden moeten krijgen, heeft in Brussel al geleid tot een achterstand, zegt Cargo Manager Herman Hoornaert. Anderzijds hebben de beperkingen die uit de epidemie zijn voortgekomen, het klassieke driehoeksschema van de maatschappij behoorlijk in de war gebracht, geeft hij toe. “Brussel-Dakar-Conakry-Dakar-Brussel combineren kan niet meer. We laten de bemanningen ook niet meer wisselen en overnachten in de betrokken landen. Daarom doen alle vluchten nu een technische stop in Dakar, waar de crews worden gewisseld, maar de passagiers aan boord blijven. We vliegen dus Brussel-Dakar (met crewwissel)-Conakry-Freetown-Brussel, op dag 2 en 7.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login