Combinant terminal in Antwerpse haven breidt stevig uit

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De terminal werd in 2010 in gebruik genomen en is een joint venture tussen BASF, Hupac en Hoyer. Deze laatste nam in 2013 het aandeel over dat IFB (nu Lineas Intermodal) oorspronkelijk in de terminal had. De terminal beschikt over vijf treinsporen en drie portaalkranen. Dagelijks worden er tien tot twaalf treinen behandeld.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Combinant terminal in Antwerpse haven breidt stevig uit – Flows

Combinant terminal in Antwerpse haven breidt stevig uit

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De terminal werd in 2010 in gebruik genomen en is een joint venture tussen BASF, Hupac en Hoyer. Deze laatste nam in 2013 het aandeel over dat IFB (nu Lineas Intermodal) oorspronkelijk in de terminal had. De terminal beschikt over vijf treinsporen en drie portaalkranen. Dagelijks worden er tien tot twaalf treinen behandeld.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login