Blue Line Logistics: “Spertijden Royerssluis werken modal shift tegen”
Dat zegt Antoon Van Coillie van Blue Line Logistics, dat de pallet shuttle barges ‘Zulu 1 en 2’ uitbaat. “De Royerssluis is heel belangrijk voor de binnenvaart als toegang van de Schelde naar het Albertkanaal, maar ook naar Brussel, Gent en Leuven. Door de spertijden moeten kleine schepen tot 4 uur omvaren. Dat is kostprijsverhogend en knaagt aan de competitiviteit tegenover de vrachtwagen”, zegt hij.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.