BLG Interrijn breidt capaciteit voor autotransport via de Rijn uit

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De ‘Fuerte’ is het zesde schip in dienst van BLG Interrijn Autotransport. Het 135 meter lange roro-schip kan tot 500 auto’s laden. Het kan tevens bussen en tractoren vervoeren. Net zoals zijn zusterschepen is het eigendom van verschillende privépersonen die het door BLG Interrijn laten uitbaten. Samen met het zusterschip ‘Forenso’ wordt het naast de regelmatige transporten van en naar de Ford-fabriek in Keulen ook ingezet voor regelmatige lijndiensten van Mannheim naar de havens van Rotterdam en Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
BLG Interrijn breidt capaciteit voor autotransport via de Rijn uit – Flows

BLG Interrijn breidt capaciteit voor autotransport via de Rijn uit

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De ‘Fuerte’ is het zesde schip in dienst van BLG Interrijn Autotransport. Het 135 meter lange roro-schip kan tot 500 auto’s laden. Het kan tevens bussen en tractoren vervoeren. Net zoals zijn zusterschepen is het eigendom van verschillende privépersonen die het door BLG Interrijn laten uitbaten. Samen met het zusterschip ‘Forenso’ wordt het naast de regelmatige transporten van en naar de Ford-fabriek in Keulen ook ingezet voor regelmatige lijndiensten van Mannheim naar de havens van Rotterdam en Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login