België mag bij Boedapest Protocol voor harmonisering binnenvaart

Nieuws, Transport
Koen Heinen

België had het verdrag van Boedapest al in 2008 geratificeerd, maar zat in een onwettige situatie waardoor de EU nog zijn toestemming moest geven. Dat is nu gebeurd. “Die onwettige situatie is het gevolg van het feit dat in het kader van de ratificatie een aantal zaken niet zijn geïmplementeerd”, zegt Europees parlementslid Philippe De Backer (Open VLD). “Het protocol wil de binnenvaartnormen in Europa harmoniseren en draagt zo bij tot de interne vervoermarkt in Europa.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
België mag bij Boedapest Protocol voor harmonisering binnenvaart – Flows

België mag bij Boedapest Protocol voor harmonisering binnenvaart

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

België had het verdrag van Boedapest al in 2008 geratificeerd, maar zat in een onwettige situatie waardoor de EU nog zijn toestemming moest geven. Dat is nu gebeurd. “Die onwettige situatie is het gevolg van het feit dat in het kader van de ratificatie een aantal zaken niet zijn geïmplementeerd”, zegt Europees parlementslid Philippe De Backer (Open VLD). “Het protocol wil de binnenvaartnormen in Europa harmoniseren en draagt zo bij tot de interne vervoermarkt in Europa.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login