Be-Trans kiest voor lng in afwachting van waterstof

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De FH-trekkers van Be-Trans, die uitgerust zijn met alle mogelijke veiligheidsvoorzieningen en het predictieve schakelprogramma I-See, rijden inmiddels al een goede drie weken. “Ze pendelen vooral tussen België en Nederland en rijden op bestemmingen binnen een straal van 200 à 300 km. Per week komt dat neer op 2.500 à 3.000 km. We zetten ze ook in op het Ruhrgebied, omwille van de Mautvrijstelling voor lng-trucks”, zegt Bert Vranckx, eigenaar van het transport- en logistiek bedrijf uit Geel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Be-Trans kiest voor lng in afwachting van waterstof – Flows

Be-Trans kiest voor lng in afwachting van waterstof

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De FH-trekkers van Be-Trans, die uitgerust zijn met alle mogelijke veiligheidsvoorzieningen en het predictieve schakelprogramma I-See, rijden inmiddels al een goede drie weken. “Ze pendelen vooral tussen België en Nederland en rijden op bestemmingen binnen een straal van 200 à 300 km. Per week komt dat neer op 2.500 à 3.000 km. We zetten ze ook in op het Ruhrgebied, omwille van de Mautvrijstelling voor lng-trucks”, zegt Bert Vranckx, eigenaar van het transport- en logistiek bedrijf uit Geel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login