Antwerpse bedrijven slaken zucht van opluchting na Oosterweelakkoord

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De overeenkomst is in een Routeplan 2030 gegoten. Daarmee willen de verschillende partijen werk maken van een gesloten stedelijke ring (R1) in combinatie met een tracé voor doorgaand en havenverkeer via een versterkte R2 en een nieuwe A102. De Ring wordt volledig overkapt. Het is bovendien de ambitie om naar een 50/50-modal shift te gaan met de helft autoverkeer en de andere helft alternatieve modi.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Antwerpse bedrijven slaken zucht van opluchting na Oosterweelakkoord – Flows

Antwerpse bedrijven slaken zucht van opluchting na Oosterweelakkoord

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De overeenkomst is in een Routeplan 2030 gegoten. Daarmee willen de verschillende partijen werk maken van een gesloten stedelijke ring (R1) in combinatie met een tracé voor doorgaand en havenverkeer via een versterkte R2 en een nieuwe A102. De Ring wordt volledig overkapt. Het is bovendien de ambitie om naar een 50/50-modal shift te gaan met de helft autoverkeer en de andere helft alternatieve modi.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login